Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku Dział Zezwoleń i Uzgodnień. Procedura ZIM-ZU.P5 dotycząca zezwolenia na prawach wyłączności w celach: handlowych, ustawienia rusztowania, ustawienia podnośnika, wygrodzenia chodnika, ustawienia pojemników na odpady komunalne
1. PODSTAWA PRAWNA
2. WYMAGANE DOKUMENTY
1. Handel:
- Wypełniony wniosek ZIM-ZU.W5
- Plan sytuacyjny w skali 1:500 z wyrysowanym miejscem zajęcia pasa drogowego
2. Ustawienie rusztowania, podnośnika oraz wygrodzenie chodnika:
- Wypełniony wniosek ZIM-ZU.W5
- Zatwierdzony projekt czasowej organizacji ruchu
- Plan sytuacyjny w skali 1:500 z wyrysowanym miejscem zajęcia pasa drogowego
3. Pojemniki na odpady komunalne:
- Wypełniony wniosek ZIM-ZU.W5
- Opinię Komisji ds. opiniowania miejsc zgromadzenia odpadów komunalnych na temat lokalizacji miejsca umieszczenia pojemników na odpady komunalne
- Plan sytuacyjny w skali 1:500 z wyrysowanym miejscem zajęcia pasa drogowego
3. MIEJSCE ZŁOŻENIA WNIOSKU
1. Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku ul. Grottgera 13, 76-200 Słupsk (pocztą tradycyjną)
2. Sekretariat Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku ul. Grottgera 13, 76-200 Słupsk pok. Nr 3 (osobiście)
3. Skrytka e-PUAP
- /ZIM_Slupsk/SkrytkaESP
- /ZIM_Slupsk/Skrytka
4. OPŁATY SKARBOWE I INNE
1. Za złożenie wniosku oraz za wydanie zezwolenia opłata skarbowa nie jest pobierana
2. Za zajecie pasa drogowego pobierana jest opłata zgodnie z Uchwałą nr LVI/811/23 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 29 marca 2023 r. w sprawie ustalenia wysokości stawek opłat za zajęcie 1 m2 pasa drogowego dróg publicznych, dla których zarządcą jest Prezydent Miasta Słupska oraz Uchwałą nr LIX/850/23 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 31 maja 2023 w sprawie zmiany uchwały nr LVI/811/23 z dnia 29 marca 2023r. w sprawie ustalenia wysokości stawek opłat za zajecie 1 m2 pasa drogowego dróg publicznych, dla których zarządcą jest Prezydent Miasta Słupska.
3. Aktualne Zarządzenie Prezydenta Miasta Słupska w sprawie określenia zasad i ustalenia stawek opłat za zajęcie dróg wewnętrznych oraz terenów w trwałym zarządzie Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku niebędących pasami drogowymi, stanowiących własność Miasta Słupska.
4. Opłata za pełnomocnictwo w kwocie 17 zł na konto Urzędu Miejskiego w Słupsku mBank 35 1140 1153 0000 2175 4200 1010
5. SPOSÓB I TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
Wydanie zezwolenia lub jego odmowa następuje w formie decyzji administracyjnej wydanej niezwłocznie, nie później niż w ciągu miesiąca od daty otrzymania wniosku, a w sprawach szczególnie skomplikowanych w terminie do dwóch miesięcy.
6. TRYB ODWOŁAWCZY
Organem odwoławczym jest Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Słupsku. Termin wniesienia odwołania od decyzji – 14 dni, liczonych od dnia jej doręczenia. Odwołanie wnosi się za pośrednictwem Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku.
7. KONTAKT W SPRAWIE
Dział Zezwoleń i Uzgodnień pok. 7 tel.: 59 – 848-37-31