Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku Dział Zezwoleń i Uzgodnień. Procedura ZIM-ZU.P13 dotycząca zezwolenia w celu urządzenia zieleni przydrożnej (ogródka przydomowego)
1. PODSTAWA PRAWNA
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania administracyjnego
- Art. 40 ust. 1 i ust. 2 pkt 4, ust. 4 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych
- Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny
- Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 1 czerwca 2004 r. w sprawie określenia warunków udzielania zezwoleń na zajęcie pasa drogowego
2. WYMAGANE DOKUMENTY
- Wypełniony wniosek ZIM-ZU.W13
3. MIEJSCE ZŁOŻENIA WNIOSKU
- Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku ul. Grottgera 13, 76-200 Słupsk (pocztą tradycyjną)
- Sekretariat Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku ul. Grottgera 13, 76-200 Słupsk pok. nr 3 (osobiście)
- Skrytka e-PUAP
- /ZIM_Slupsk/SkrytkaESP
- /ZIM_Slupsk/Skrytka
4. OPŁATY SKARBOWE I INNE
- Za złożenie wniosku oraz za wydanie zezwolenia opłata skarbowa nie jest pobierana
- Za zajecie pasa drogowego pobierana jest opłata zgodnie z Uchwałą nr LVI/811/23 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 29 marca 2023 r. w sprawie ustalenia wysokości stawek opłat za zajęcie 1 m2 pasa drogowego dróg publicznych, dla których zarządcą jest Prezydent Miasta Słupska oraz Uchwałą nr LIX/850/23 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 31 maja 2023 w sprawie zmiany uchwały nr LVI/811/23 z dnia 29 marca 2023r. w sprawie ustalenia wysokości stawek opłat za zajecie 1 m2 pasa drogowego dróg publicznych, dla których zarządcą jest Prezydent Miasta Słupska.
- Aktualne Zarządzenie Prezydenta Miasta Słupska w sprawie określenia zasad i ustalenia stawek opłat za zajęcie dróg wewnętrznych oraz terenów w trwałym zarządzie Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku niebędących pasami drogowymi, stanowiących własność Miasta Słupska.
- Opłata za pełnomocnictwo w kwocie 17 zł na konto Urzędu Miejskiego w Słupsku mBank 35 1140 1153 0000 2175 4200 1010
5. SPOSÓB I TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
Wydanie zezwolenia lub jego odmowa następuje w formie decyzji administracyjnej wydanej niezwłocznie, nie później niż w ciągu miesiąca od daty otrzymania wniosku, a w sprawach szczególnie skomplikowanych w terminie do dwóch miesięcy.
6. TRYB ODWOŁAWCZY
Organem odwoławczym jest Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Słupsku. Termin wniesienia odwołania od decyzji – 14 dni, liczonych od dnia jej doręczenia. Odwołanie wnosi się za pośrednictwem Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku.
7. KONTAKT W SPRAWIE
Dział Zezwoleń i Uzgodnień pok. 7 tel.: 59 – 848-37-31