Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku - Dział Zezwoleń i Uzgodnień. Procedura ZIM-ZU.P8 dotycząca opinii projektu czasowej organizacji ruchu.
1. PODSTAWA PRAWNA
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2033 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem
- Ustawa z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych
- Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r.-Prawo o ruchu drogowym
- Rozporządzenie Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w spawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczenia na drogach
2. WYMAGANE DOKUMENTY
- Wypełniony wniosek ZIM-ZU.W8
3. MIEJSCE ZŁOŻENIA WNIOSKU
- Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku ul. Grottgera 13, 76-200 Słupsk (pocztą tradycyjną)
- Sekretariat Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku ul. Grottgera 13, 76-200 Słupsk pok. Nr 3 (osobiście)
- Skrytka e-PUAP
- /ZIM_Slupsk/SkrytkaESP
- /ZIM_Slupsk/Skrytka
4. OPŁATY SKARBOWE I INNE
Brak opłat.
5. SPOSÓB I TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
Po rozpatrzeniu złożonego projektu organ może:
- zaopiniować pozytywnie projekt w całości lub w części, po wpisaniu uwag,
- zaopiniować negatywnie w przypadku, kiedy organizacja ruchu zagraża bezpieczeństwu ruchu drogowego lub w przypadku niezgodności z przepisami dotyczącymi warunków umieszczana na drogach znaków i sygnałów drogowych. Zatwierdzenia lub odrzucenia projektu czasowej organizacji ruchu dokonuje Prezydent Miasta Słupska.
6. TRYB ODWOŁAWCZY
Brak.
7. KONTAKT W SPRAWIE
Dział Zezwoleń i Uzgodnień pok. 7 tel.: 59 – 848-37-31