W pojazdach obsługujących linie komunikacji miejskiej organizowanej przez Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku istnieje możliwość zakupu biletów. Pasażerowie chcący kupić bilet na przejazd, mogą to zrobić u kierowcy – płacąc odliczoną gotówką lub bezgotówkowo w urządzeniach Systemu Fala.
Bilety dostępne u kierowcy
Bilety sprzedawane przez kierowców to przede wszystkim tzw. karnety, czyli bilety składające się z czterech połączonych ze sobą odcinków. Kierowca zawsze dysponuje wyłącznie karnetami ulgowymi. Bilety zakupione u kierowcy obligatoryjnie wymagają skasowania w kasowniku. Jeżeli pasażer nie posiada uprawnień do przejazdu ulgowego, musi skasować dwa odcinki karnetu (czyli dwa bilety ulgowe). Drugim rodzajem biletów dostępnych u kierowcy są bilety czasowe - 24-godzinne zachowujące ważność przez 24 godziny od momentu ich skasowania. Tak, jak w przypadku karnetów, u kierowcy dostępne są wyłącznie ulgowe bilety 24-godzinne. Jeśli Pasażer podróżuje według taryfy normalnej musi skasować jednocześnie dwa takie bilety.
Uprzejmie prosimy o płacenie kierowcy odliczoną kwotą. Kierowca może nie sprzedać biletu (karnetu), jeżeli nie będzie miał możliwości wydania reszty. Nie zwalnia to pasażera z obowiązku posiadania ważnego biletu na przejazd.
Ceny biletów dostępnych u kierowcy są takie same jak w przypadku zakupu biletów za pośrednictwem innych kanałów dystrybucji.
Rodzaj biletu dostępnego u kierowcy | Ulgowy |
karnet czteroprzejazdowy lub 4x czasowy 60-minutowy | 8,00 zł |
24-godzinny (ważny 24h od momentu skasowania) | 5,00 zł |
Bilety elektroniczne dostępne w urządzeniach systemu Fala
Bezgotówkowo w pojazdach komunikacji miejskiej można kupować bilety elektroniczne za pomocą czytników i falomatów Systemu FALA.
WAŻNE: Czytniki i falomaty nie przyjmują gotówki i nie akceptują płatności BLIK. Czytniki i falomaty nie drukują biletów i potwierdzeń zapłaty. Informacja o zakupionych za pomocą danej karty płatniczej biletach jest zapisywana w centralnej bazie danych systemu FALA.
Więcej o działaniu urządzeń systemu Fala w zakładce "Jak działa system Fala?" oraz na stronie systemfala.pl (a także na podstronie https://systemfala.pl/help/supsk-podrozowanie-z-fala). Dostępna jest również całodobowa infolinia +48 585 733 585 – można tam również zgłaszać problemy związane z działaniem Systemu.