Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies klikając przycisk Ustawienia. Aby dowiedzieć się więcej zachęcamy do zapoznania się z Polityką Cookies oraz Polityką Prywatności.
Zawiadomienie o awarii urządzeń niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego
Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku - Dział Zezwoleń i Uzgodnień. Procedura ZIM-ZU.P7 dotycząca zawiadomienia o awarii urządzeń niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego
1. PODSTAWA PRAWNA
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks Postępowania administracyjnego
Ustawa z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych
Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny
Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 1 czerwca 2004r. w sprawie określenia warunków udzielania zezwoleń na zajęcie pasa drogowego.
2. WYMAGANE DOKUMENTY
Wypełniony wniosek ZIM-ZU.W7 niezwłocznie po zlokalizowaniu miejsca awarii
3. MIEJSCE ZŁOŻENIA ZAWIADOMIENIA
Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku ul. Grottgera 13, 76-200 Słupsk (pocztą tradycyjną)
Sekretariat Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku ul. Grottgera 13, 76-200 Słupsk pok. Nr 3 (osobiście)
Za złożenie wniosku oraz za wydanie zezwolenia opłata skarbowa nie jest pobierana.
Za zajecie pasa drogowego pobierana jest opłata zgodnie z Uchwałą nr LVI/811/23 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 29 marca 2023 r. w sprawie ustalenia wysokości stawek opłat za zajęcie 1 m2 pasa drogowego dróg publicznych, dla których zarządcą jest Prezydent Miasta Słupska oraz Uchwałą nr LIX/850/23 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 31 maja 2023 w sprawie zmiany uchwały nr LVI/811/23 z dnia 29 marca 2023r. w sprawie ustalenia wysokości stawek opłat za zajecie 1 m2 pasa drogowego dróg publicznych, dla których zarządcą jest Prezydent Miasta Słupska.
Aktualne Zarządzenie Prezydenta Miasta Słupska w sprawie określenia zasad i ustalenia stawek opłat za zajęcie dróg wewnętrznych oraz terenów w trwałym zarządzie Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku niebędących pasami drogowymi, stanowiących własność Miasta Słupska.
Opłata za pełnomocnictwo w kwocie 17 zł na konto Urzędu Miejskiego w Słupsku mBank 35 1140 1153 0000 2175 4200 1010.
5. SPOSÓB I TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
Wydanie zezwolenia lub jego odmowa następuje w formie decyzji administracyjnej wydanej niezwłocznie, nie później niż w ciągu miesiąca od daty otrzymania wniosku, a w sprawach szczególnie skomplikowanych w terminie do dwóch miesięcy.
6. TRYB ODWOŁAWCZY
Organem odwoławczym jest Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Słupsku. Termin wniesienia odwołania od decyzji – 14 dni, liczonych od dnia jej doręczenia. Odwołanie wnosi się za pośrednictwem Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku.
7. KONTAKT W SPRAWIE
Dział Zezwoleń i Uzgodnień pok. 7 tel.: 59 – 848-37-31.