Zarząd Infrastruktury Miejsckiej w Słupsku

Zezwolenie na zajęcie na prawach wyłączności w celach: handlowych, ustawienia rusztowania, ustawienia podnośnika, wygrodzenia chodnika, ustawienia pojemników na odpady komunalne

Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku Dział Zezwoleń i Uzgodnień. Procedura ZIM-ZU.P5 dotycząca zezwolenia na prawach wyłączności w celach: handlowych, ustawienia rusztowania, ustawienia podnośnika, wygrodzenia chodnika, ustawienia pojemników na odpady komunalne

1.     PODSTAWA PRAWNA

  1. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego
  2. Ustawa z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych 
  3. Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny
  4. Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 1 czerwca 2004r. w sprawie określenia warunków udzielania zezwoleń na zajęcie pasa drogowego 
     

2.     WYMAGANE DOKUMENTY

1. Handel: 
                        - Wypełniony wniosek ZIM-ZU.W5
                         - Plan sytuacyjny w skali 1:500 z wyrysowanym miejscem zajęcia pasa drogowego

2. Ustawienie rusztowania, podnośnika oraz wygrodzenie chodnika: 
                        
- Wypełniony wniosek ZIM-ZU.W5
                        - Zatwierdzony projekt czasowej organizacji ruchu
                        - Plan sytuacyjny w skali 1:500 z wyrysowanym miejscem zajęcia pasa drogowego

3. Pojemniki na odpady komunalne:
                     - Wypełniony wniosek ZIM-ZU.W5
                     - Opinię Komisji ds. opiniowania miejsc zgromadzenia odpadów komunalnych na temat lokalizacji miejsca umieszczenia pojemników na odpady komunalne
                     - Plan sytuacyjny w skali 1:500 z wyrysowanym miejscem zajęcia pasa drogowego
 

3.  MIEJSCE ZŁOŻENIA WNIOSKU
          1.  Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku ul. Grottgera 13, 76-200 Słupsk (pocztą tradycyjną)
          2. Sekretariat Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku ul. Grottgera 13, 76-200 Słupsk pok. Nr 3 (osobiście)
          3. Skrytka e-PUAP
               - /ZIM_Slupsk/SkrytkaESP
               - /ZIM_Slupsk/Skrytka 

4. OPŁATY SKARBOWE I INNE
1.
Za złożenie wniosku oraz za wydanie zezwolenia opłata skarbowa nie jest pobierana
2. Za zajecie pasa drogowego pobierana jest opłata zgodnie z Uchwałą nr LVI/811/23 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 29 marca 2023 r. w sprawie ustalenia wysokości stawek opłat za zajęcie 1 m2 pasa drogowego dróg publicznych, dla których zarządcą jest Prezydent Miasta Słupska oraz Uchwałą nr LIX/850/23 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 31 maja 2023  w sprawie zmiany uchwały nr LVI/811/23 z dnia 29 marca 2023r. w sprawie ustalenia wysokości stawek opłat za zajecie 1 m2 pasa drogowego dróg publicznych, dla których zarządcą jest Prezydent Miasta Słupska.
3. Aktualne Zarządzenie Prezydenta Miasta Słupska w sprawie określenia zasad i ustalenia stawek opłat za zajęcie dróg wewnętrznych oraz terenów w trwałym zarządzie Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku niebędących pasami drogowymi, stanowiących własność Miasta Słupska.
4. Opłata za pełnomocnictwo w kwocie 17 zł na konto Urzędu Miejskiego w Słupsku mBank 35 1140 1153 0000 2175 4200 1010

5.     SPOSÓB I TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY

Wydanie zezwolenia lub jego odmowa następuje w formie decyzji administracyjnej wydanej niezwłocznie, nie później niż w ciągu miesiąca od daty otrzymania wniosku, a w sprawach szczególnie skomplikowanych w terminie do dwóch miesięcy. 

6.     TRYB ODWOŁAWCZY

Organem odwoławczym jest Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Słupsku. Termin wniesienia odwołania od decyzji – 14 dni, liczonych od dnia jej doręczenia. Odwołanie wnosi się za pośrednictwem Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku. 

7.     KONTAKT W SPRAWIE 

Dział Zezwoleń i Uzgodnień pok. 7 tel.: 59 – 848-37-31