Prezydent Miasta Słupska
ogłasza konsultacje społeczne dot. realizacji zadania „Plac zabaw dla psów i park dla dzieci” w ramach Słupskiego Budżetu Obywatelskiego 2021r.
1. Celem konsultacji jest zebranie uwag i opinii od mieszkańców i mieszkanek miasta na temat planowanej realizacji zadania.
2. Konsultacje będą trwały od 22 lutego 2021r. do 15 marca 2021r.
3. Mieszkańcy mogą zgłaszać uwagi do wskazanych elementów projektu – wybiegu dla psów, strefy zabaw dla dzieci, montażu leżaków, przebudowy górki saneczkowej, remontu alejki i nasadzeń roślin ozdobnych. Projekt z zaznaczonymi do realizacji elementami oraz materiały informacyjne stanowią załączniki nr 1 oraz nr 2 do niniejszego zarządzenia.
4. Konsultacje mają zasięg lokalny.
5. Konsultacje zostaną przeprowadzone w formach:
1) udostępnienia dokumentów w formie elektronicznej w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego, na stronie Zarządu Infrastruktury Miejskiej, na stronie Miasta Słupska, na stronie http://slupsk.konsultacjejst.pl;
2) zgłaszania uwag za pomocą formularza, stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego zarządzenia, który należy wypełnić i złożyć w wersji papierowej do jednostki lub przesłać
w wersji elektronicznej na adres sekretariat@zimslupsk.pl;
3) możliwości zgłaszania uwag poprzez platformę http://slupsk.konsultacjejst.pl/konsultacje-spoleczne;
4) możliwości zgłoszenia uwag telefonicznie pod numerem telefonu (59) 841 00 91.
5) dyżuru konsultacyjnego, który odbędzie się 25 lutego 2021 r. w godzinach 14.30–16.30 oraz 10 marca 2021r. w godzinach 14.30–16.30.
6. Konsultacje społeczne mają charakter opiniodawczy a zgłaszane w ich trakcie uwagi nie są wiążące dla Miasta.
7. Za przeprowadzenie konsultacji społecznych odpowiedzialny jest Dyrektor Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku.