Testuj z nami system FALA!
Pasażerowie komunikacji miejskiej w Słupsku mogą już korzystać z Systemu FALA we wszystkich jego podstawowych wariantach do wyboru (Karta FALA, karta płatnicza, aplikacja, portal). Uruchomione zostały urządzenia systemu FALA w autobusach, zaś pasażerowie zyskali cztery główne warianty podróżowania z wykorzystaniem systemu:
- Podróżowanie z Kartą FALA (należy założyć konto na systemfala.pl i zamówić tam kartę; następnie doładować dowolną kwotą ePortomentkę lub powiązać swoje konto FALA ze swoją kartą bankową; po wejściu do autobusu Karta FALA umożliwi zakup dowolnych biletów; kartę należy okazać w trakcie kontroli biletów)
- Podróżowanie z kartą płatniczą:
- OPCJA: jeśli pasażer nie ma potrzeby zakładania konta w Systemie FALA, bo np. korzysta z transportu nieregularnie, to wystarczy, że w pojeździe wybierze właściwy bilet na ekranie dotykowym falomatu i zapłaci za niego przykładając kartę bankową do czytnika, podobnie jak do terminala płatniczego w sklepie; z kolei po przyłożeniu swojej karty do czytnika kontrolera biletów zobaczy on, że jest do niej przypisany ważny bilet
- OPCJA: pasażer decyduje się na założenie konta i ustawia w nim jako identyfikator zamiast Karty FALA swoją kartę płatniczą, którą operuje na czytnikach na zasadach identycznych jak z Kartą FALA; podczas kontroli biletów postępuje analogicznie do opisu z opcji 1
- Podróżowanie z aplikacją „System FALA” (konto należy utworzyć poprzez aplikację lub portal i wprowadzić indywidualne ustawienia, np. przysługujące ulgi; przed wejściem do pojazdu należy zakupić w aplikacji wybrany bilet i okazać go na ekranie telefonu (kod QR) w trakcie kontroli; osoba podróżująca z aplikacją nie musi nic już więcej robić z wykorzystaniem czytników i falomatów)
- Podróżowanie z systemfala.pl (portal umożliwia zakup jedynie biletów okresowych; najpierw należy jednak założyć konto, wprowadzić indywidualne ustawienia i zamówić kartę, którą należy okazać w trakcie kontroli biletów)
Wraz z systemem FALA oferowana jest zupełna nowość dla posiadaczy Słupskiej Karty Mieszkańca "Roczny Bilet Mieszkańca na 365 dni”. Jest to imienny bilet okresowy uprawniający pasażera do nielimitowanych przejazdów przez cały rok. Może go nabyć jednokrotnie każda osoba posiadająca Słupską Kartę Mieszkańca. Bilet ten można zakupić wyłącznie przez portal systemfala.pl oraz w Centrum Obsługi Klienta przy ul. Towarowej 10.
Automatyczne naliczanie „biletu dobowego promocyjnego”
Zasada jest prosta i dotyczy pasażerów, którzy w ciągu jednej doby, od godziny 00:00 do 24.00, nabędą 3 bilety jednorazowe poprzez zbliżenie karty płatniczej lub Karty FALA do naszego czytnika lub falomatu, wykonując tzw. check-in (podróż dynamiczna). Wtedy System FALA zmieni je automatycznie w bilet dobowy. To oznacza, że pasażer w trakcie 24 godzin, od kiedy dokonał zakupu pierwszego biletu za podróże z wykorzystaniem check-in, nie zapłaci już więcej niż koszt biletu dobowego. Niezależnie czy to będzie za czwarty, piąty czy dziesiąty przejazd słupską komunikacją miejską.
Więcej informacji na temat systemu FALA dostępnych jest tu.
Dodaj komentarz
- to dla Ciebie staramy się być najlepsi, a Twoje zdanie bardzo nam w tym pomoże!