Prezydent Miasta Słupska
ogłasza konsultacje społeczne dotyczące dokumentacji projektowej w formie
programu funkcjonalno-użytkowego dla:
1. Budowy sygnalizacji świetlnej na przejściu dla pieszych ul. Banacha w Słupsku w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Bezpiecznie do szkoły – budowa sygnalizacji świetlnej na przejściu dla pieszych przy szkole Podstawowej nr 3, na ulicy Banacha, okręg 2 – Słupski Budżet Obywatelski 2023r.”
2. Budowy sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Westerplatte z ul. Łady-Cybulskiego w Słupsku w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Szybko, wygodnie, bezpiecznie – budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic Łady-Cybulskiego-Bohaterów Westerplatte oraz poprawa bezpieczeństwa na sąsiadującym przejściu dla pieszych, okręg 4 – Słupski Budżet Obywatelski 2023r.”
1. Przedmiotem konsultacji są programy funkcjonalno-użytkowe dla w/w zadań.
2. Celem konsultacji jest poznanie opinii oraz zebranie uwag i propozycji mieszkanek i mieszkańców miasta Słupska do opracowanej dokumentacji projektowej w formie programu funkcjonalno-użytkowego dla budowy sygnalizacji świetlnej na przejściu dla pieszych przy Szkole Podstawowej nr 3 przy ul. Banacha oraz na skrzyżowaniu ul. Westerplatte z ul. Łady-Cybulskiego wraz z poprawą bezpieczeństwa na sąsiadującym przejściu dla pieszych.
3. Konsultacje będą trwały od 06 lutego 2023r. do 27 lutego 2023r.
4. Mieszkańcy mogą zgłaszać uwagi pisemnie na adres: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku, ul. Artura Grottgera 13 oraz elektronicznie e-mail: konsultacje@zimslupsk.pl lub poprzez stronę https://slupsk.konsultacjejst.pl.
5. Dokumentacje w formie programów funkcjonalno-użytkowych oraz formularze zgłaszania uwag konsultacyjnych stanowią załączniki nr 1a i 1b i nr 2a i 2b do niniejszego ogłoszenia.
6. Konsultacje mają zasięg lokalny.
7. Konsultacje zostaną przeprowadzone w następujących formach:
1) spotkania konsultacyjnego z mieszkańcami miasta, które odbędzie się 16 lutego 2023r. o godz. 16:00 w sali 110 Urzędu Miejskiego w Słupsku przy ul. Plac Zwycięstwa 3,
2) dyżurów konsultacyjnych, które odbędą się 14 lutego 2023r. oraz 21 lutego 2023r. w siedzibie Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku przy ul. Artura Grottgera 13 w godzinach 8:00 – 15:00 – w pokoju nr 12, tel. 59 848 37 34. W trakcie dyżurów konsultacyjnych mieszkańcy będą mogli zapoznać się z dokumentacją w formie programu funkcjonalno-użytkowego dla w/w zadań oraz złożyć formularz w wersji papierowej z uwagami lub propozycjami,
3) udostępnienia dokumentów w formie elektronicznej na stronie internetowej ZIM www.zimslupsk.pl, stronie https://slupsk.konsultacjejst.pl,
4) zgłaszania uwag za pomocą formularza konsultacyjnego, stanowiącego załącznik nr 2a i 2b do niniejszego ogłoszenia, który należy wypełnić i złożyć w wersji papierowej w siedzibie Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku (sekretariat) lub w wersji elektronicznej przesłać na adres e-mail: konsultacje@zimslupsk.pl w terminie do 27 lutego 2023r. (w tytule maila należy wpisać: ,,Konsultacje społeczne – PFU sygnalizacje świetlne”. )
8. Za przeprowadzenie konsultacji społecznych odpowiedzialny jest Dyrektor Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku.
9. Konsultacje społeczne mają charakter opiniodawczy, a zgłaszane w ich trakcie uwagi nie są wiążące dla Miasta Słupska.