Zarząd Infrastruktury Miejsckiej w Słupsku

Zezwolenie na umieszczenie urządzenia

Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku Dział Zezwoleń i Uzgodnień. Procedura ZIM-ZU.P2 dotycząca zezwolenia na umieszczenie urządzenia 

1.     PODSTAWA PRAWNA

  1. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks Postępowania Administracyjnego
  2. Ustawy z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych
  3. Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 1 czerwca 2004r. w sprawie określenia warunków udzielania zezwoleń na zajęcie pasa drogowego.

2.     WYMAGANE DOKUMENTY

  1. Wypełniony wniosek ZIM-ZU.W2

3.     MIEJSCE ZŁOŻENIA WNIOSKU

  1. Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku ul. Grottgera 13, 76-200 Słupsk (pocztą tradycyjną)
  2.  Sekretariat Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku ul. Grottgera 13, 76-200 Słupsk ok. Nr 3 (osobiście)
  3. Skrytka e-PUAP 
    - /ZIM_Slupsk/SkrytkaESP
    - /ZIM_Slupsk/Skrytka 

4.     OPŁATY SKARBOWE I INNE

  1.  Za złożenie wniosku oraz za wydanie zezwolenia opłata skarbowa nie jest pobierana
  2. Za zajecie pasa drogowego pobierana jest opłata zgodnie z Uchwałą nr LVI/811/23 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 29 marca 2023 r. w sprawie ustalenia wysokości stawek opłat za zajęcie 1 m2 pasa drogowego dróg publicznych, dla których zarządcą jest Prezydent Miasta Słupska oraz Uchwałą nr LIX/850/23 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 31 maja 2023  w sprawie zmiany uchwały nr LVI/811/23 z dnia 29 marca 2023r. w sprawie ustalenia wysokości stawek opłat za zajecie 1 m2 pasa drogowego dróg publicznych, dla których zarządcą jest Prezydent Miasta Słupska.
  3. Opłata za pełnomocnictwo w kwocie 17 zł na konto Urzędu Miejskiego w Słupsku mBank: 35 1140 1153 0000 2175 4200 1010

 

5.     SPOSÓB I TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY

Wydanie zezwolenia lub jego odmowa następuje w formie decyzji administracyjnej wydanej niezwłocznie, nie później niż w ciągu miesiąca od daty otrzymania wniosku, a w sprawach szczególnie skomplikowanych w terminie do dwóch miesięcy. 
 

6. TERMIN UMIESZCZENIA URZĄDZENIA

Decyzje na umieszczenie urządzeń niezwiązanych z gospodarką drogową wydawane     są: jeśli strona nie określi we wniosku terminu końcowego termin ten liczony jest do dnia 31 grudnia 10 lat później. 
  
7.     TRYB ODWOŁAWCZY

Organem odwoławczym jest Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Słupsku. Termin wniesienia odwołania od decyzji – 14 dni, liczonych od dnia jej doręczenia. Odwołanie wnosi się za pośrednictwem Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku. 

8.     KONTAKT W SPRAWIE

Dział Zezwoleń i Uzgodnień pok. 7 tel.: 59 – 848-37-31

Pliki do pobrania:

Wniosek ZIM-ZU.W2
Format: pdf, 2.79 MB