Zarząd Infrastruktury Miejsckiej w Słupsku

Uzgodnienie lokalizacji urządzeń obcych

Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku Dział Zezwoleń i Uzgodnień. Procedura ZIM-ZU.P4 dotycząca uzgodnienia lokalizacji urządzeń obcych

1. PODSTAWA PRAWNA

  1.  Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks Postępowania administracyjnego
  2.  Art. 39 ustawy z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych.

2. WYMAGANE DOKUMENTY

  1. Wypełniony wniosek ZIM-ZU.W4  
     

3.  MIEJSCE ZŁOŻENIA WNIOSKU

  1. Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku ul. Grottgera 13, 76-200 Słupsk (pocztą tradycyjną)
  2. Sekretariat Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku ul. Grottgera 13, 76-200 Słupsk pok. Nr 3 (osobiście)
  3. Skrytka e-PUAP
    - /ZIM_Slupsk/SkrytkaESP
    - /ZIM_Slupsk/Skrytka

4.  OPŁATY SKARBOWE I INNE

  1. Za złożenie wniosku oraz za wydanie zezwolenia opłata skarbowa nie jest pobierana
  2. Opłata za pełnomocnictwo w kwocie 17 zł na konto Urzędu Miejskiego w Słupsku mBank 35 1140 1153 0000 2175 4200 1010
     

 5.  SPOSÓB I TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
Wydanie zezwolenia lub jego odmowa następuje w formie decyzji administracyjnej wydanej niezwłocznie, z zachowaniem przepisów szczególnych.


6. TRYB ODWOŁAWCZY
Organem odwoławczym jest Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Słupsku. Termin wniesienia odwołania od decyzji – 14 dni, liczonych od dnia jej doręczenia. Odwołanie wnosi się za pośrednictwem Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku.

7.  KONTAKT W SPRAWIE
Dział Zezwoleń i Uzgodnień pok. 7 tel.: 59 – 848-37-31

Pliki do pobrania:

Wniosek ZIM-ZU.W4
Format: pdf, 89.27 kB